Sidor

tisdag 5 januari 2010

nytt projekt på G

Idag blir det ingen bild , däremot har jag börjat på ett nytt projekt ! Och sytt efter ett ett mönster för första gången , jisses som jag höll på för att rita av mönstret på bakplåtspapper ( man tager vad man haver ) men nu verkar det som om byxorna blir jättefina och med massor utav vårkänsla . Jag har använt samma tyg som i de blommiga dregglisarna. Jag får låta någon liten tjeja prova dem för där går gränsen för vad guluungen sätter på sig. Blommiga byxor ät för tjejer :-)
Varför ingen bild då ? Nä , resår ska ju tydligen sys i , och absolut med en tvillingnål . Har ingen , har aldrig hört talas om och bara för att jag börjat sy dem är affären stängd imorgon... på torsdag på lunchen är det en tvillingnål som införskaffas !

Hur har ni haft det idag ???

1 kommentar:

Sara och Mr T sa...

Oh vad spännande! Väntar med spänning på bild sen då. :)

Tvillingnål? Har jag heller aldrig hört talas om, men sen så är väl inte jag nån stamkund i sybutiken. ;)

Kram ♥