Sidor

onsdag 6 januari 2010

ja, jo en ny bakgrund igen...

Jag gillade designen på den förra med 4 bilder upptill men inläggen blev ju så små... och när jag vill visa bilder , ja då vill jag ju att ni ska se alla utan att behöva klicka på diverse rubriker . Sen tyckte jag att bilderna blev i ett konstigt format också. Hoppas den här blir mer lättläst .

Jag har tvättstugan nu så måste iväg . Hoppas kunna sy klart de sötaste tightsen imorgon och visa er en bild imorgon kväll kanske .

Vad har ni gjort idag ??
Vi har varit till Mjölby och hälsat på gullungens gammelfaster och gammelfabror tillsammans med gullungens farmor . Farfar hade sovit dåligt och hade ont i kroppen av det kalla vädret så han stannade hemma. Vi fick jättegod mat : Typ köttfärslimpa fast gjord på fläskfärs fylld med pepparot och mjukost , potatis och sås. Till efterrätt frukt och glass och sen även kaffe och kakor . Ja jag är stoppmätt , men några timmar i tvättstugan så har det nog gått över :-)


1 kommentar:

Sara och Mr T sa...

Hallo gumman!
Den förra var också bra men tycker nog den här är bättre. :) Jättefint!
Kul att du valt att lägga ut bild på Gullungen. :)

Låter som en härlig dag, ni haft. Själv har jag (Lokförarn har sovit) gick en sväng, trodde jag skulle frysa ihjäl men på vägen hem var jag svett istället. :) Annars har det varit lugnt här, har sett Män som hatar kvinnor, äntligen... Orkade inte vänta på Lokförarn längre. :)

Ses på söndag!
Kram kram