Sidor

måndag 4 januari 2010

Första dagen på jobbet

Efter drygt ett års mammaledighet är nu avklarad ! Jisses vad man har glömt grejjer , dagen gick minst sagt i förvirringens tecken :-)
Det är skönt att jobba igen även om jag saknar min gullunge , men han och pappa har det bra , det vet jag ju . Imorgon är det halvdag och på onsdag är man ledig , kunde ju inte ha börjat bättre ! Tja skulle vara en löneförhöjning förstås ( ser mig om bland stjärnorna..)

Och sysugen är jag fortfarande, har en del ideer , men får inte köpa nya tyger än . Så köp mina grejjer så jag kan göra fler :-)


1 kommentar:

Sara och Mr T sa...

Härligt att höra att du haft det bra. :)

Men 10 000 steg är lugnt då jag lätt kommer upp runt dryga 6 500- 7 000 steg om dagen bara på jobbet. Tar jag då en promenad på lunchen och sen en tur på crosstrainern är jag över 10 000. :)

Jag kan tyvärr inte köpa grejer från dig, för jag har ingen liten att ge till eller jo, det har jag ju men jag tror inte hans mamma skulle uppskatta att få tillbaka det. ;)

kram ♥