Sidor

tisdag 19 oktober 2010

Fler tygkorgar - utlottning!



Tycker att tygkorgar är lite charmiga :-)
Man kan ju använda dem till så mycket , själv använder jag dem till sytillbehör ..

Dessa korgar har en diameter på ca 13 cm .

Vill du ha en?
Jag lottar ut valfri korg .
För en lott , skriv ett inägg i min blogg .
För två lotter , skriv ett inlägg + lägg till dig som följare på min sida
( alternativt skriv ett inlägg och länka från din blogg/sida)
För tre lotter , skriv ett inlägg , lägg till dig som följare och länka till mig från din blogg/sida.

Vinnare presenteras den 9 november .

OM man deltar i den här utlottningen med minst två lotter får man automatiskt en extra
lott till november månads utlottning. Det blir en superfin julklapp nästa gång!


10 kommentarer:

Sara och Mr T sa...

Håhå, jag vill ju självklart vara med på en utlottning. :)
Länkar, följer och skriver en kommentar. ;)

Hur är det med er annars?

Piri-Piri sa...

Jag vill vara med! :) Jag behöver en sån korg! Jag är följare såklart! Kram Annelie

Anette sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen. Systemet lät mig inte följa just nu, men en länk får du hos mig. =)

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej, jag är gärna med i din tävling :)

Tar 3 lotter!

Har lagt till mig som följare via Bloglovin, jag blev nog den första följaren via den sajten! Försökte lägga till mig via gooles men funkade inte :S

Har länkat här: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/october/tygkorg-911.html

/Sandra

Anonym sa...

vilka fina korgar. jag tar gärna 1 lott!
mail: litenmentuff@live.com

ha en fortsatt trevlig helg! kram Linda

Anette sa...

Tack Sandra för tipset, så långt tänkte inte jag. =)
Nu har jag lagt en permanent länk på min sida till dig, följer dig via bloglovin, skrev ett inlägg där jag länkade till dig och så skrev jag här. Anette har gjort sin läxa. =)

Annika - familjebloggen med tävlingar sa...

Jag är med, helt klart. Älskar också tygkorgar, de är verkligen supercharmiga!!

Jag är nu följare via blogger (nr 7 tror jag att jag blev!) och via bloglovin (nr 3).

Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/october/min-gullunge-9-november.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se
http://nilssonpettersson.blogg.se

Josefine sa...

jag vill vara med! fr0stskadad@hotmail.com

Terese Rhodin sa...

Vilka fina saker du gör. Själv älskar jag tygkorgar och förvarar ungefär ALLT som ligger löst i hemmet i dem. Skulle vara kul att vinna en med barnmotiv då jag bara har "vuxenkorgar" hemma.
Ha en underbar vecka!
Mvh Terese
terese.rhodin@comhem.se

Emma sa...

Åh så charmiga och praktiska. Jag är gärna med =) /Emma iceblueeyes_85@hotmail.com