Sidor

torsdag 4 februari 2010

7 besökare idag

Det måste vara rekord ?
ja på den här sidan i allafall ,och speciellt eftersom jag inte skrivit så mycket på sista tiden ( eller sytt för den delen heller )

Det har varit rätt mycket på jobbet , inatt bland annat blev jag väckt av personalen på mitt förra jobb , då en utav våra gäster inte kom in till sitt boende, och hade vänt sig till dem . Fråga mig inte varför... kanske inte riktigt min grej att lösa då jag inte har nycklar dit . Men får tag i "chefen" som inte hade någon bil natten till ära , så jag utan nyckel åker och hämtar hon utan bil , och tillsammans löste vi det !
Är jag trött idag ? en aning.... men otroligt glad över att min kollega är tillbaka idag !!

Hur har ni det ?
Kram kram

1 kommentar:

Sara och Mr T sa...

Men vänta lite nu, ditt förra jobb ringde för att du skulle lösa ett problem?

Ja du, första kvällen kom jag inte så långt. Jag tror det blev "introduktionskapitlet" innan boken hoppade upp och drämde till mig i ansiktet. Nu har jag kommit in 3 kapitel... Den är bra och utförlig så jag förstår att Lokförarn är betagen i den. :)

Kram på er!