Sidor

tisdag 16 februari 2010

Tävling/Utlottning

Sådär, då har antalet besökare passerat 1000 , god knows who you are ?? :-) Och som jag lovat kommer här en liten tävling / utlottning .

Priset är en valfri dregglis samt en napphållare . Den som vinner får själv önska färg men här kommer några exempel :






























Vill man inte ha en dregglis får man gärna välja en babyhalsduk istället.


Så här gör du för att vinna:

* du skriver en kommentar i min blogg = 1 lott

* du länkar till min blogg från din = 2 lotter

* du lägger till dig som följare på min sida = 3 lotter


Vinnare presenteras söndagen den 7 mars, lycka till !



8 kommentarer:

Sara och Mr T sa...

Hej gums!
Jag gillar att tävla men just den här tävlingen känns kanske inte så aktuell för min del, så jag hoppas du förstår om jag avstår. ;)
Men jag kan ju tipsa andra i min blogg... :)

kram

MAMMAFIA sa...

Hej! Jag vill vara med =) Kramis!

Sara och Mr T sa...

Hej gumselums!
Hoppas allt är bra med er! Vilken tur att vi inte sågs till helgen för nu har jag åkt på maginfluensan... *mutter och morr*

Jag har ett litet tips, för att få fler tävlande till din tävling. Lägg ut en länk på facebook, där har du väl många vänner som har smått? :)

Kram kram

Sara och Mr T sa...

*haha* Sorry, jag fick se att du redan hade länkat via facebook. :)

Piri-Piri sa...

Hej!

Jag vill vara med!=)

Jag är följare och jag länkar från min blogg piri--piri.blogspot.com

Linda sa...

Hej Åsa !
som vanligt så lyckas du sy fina saker bla den söta fjärilblusen.Sitter just och funderar hur söt min gullunge vore i den..*funderar så det knakar*nå väl,hoppas vi syns snart igen och tack för senast .Men så klart vi vill vara med i tävlingen.*L*
Kram

Åsa sa...

Vad roligt att det är tre tävlande till slut !!

Åsa sa...

Linda, roligt att du gillar det jag syr. Om blusen passar jenny får du gärna köpa den , jag har mer tyg utav det jag sytt bägge topparna utav som räcker till dregglisar ,mössor osv om du vill ha ett matchande set. kram Åsa