Sidor

lördag 19 september 2009

Skogen och jag

skulle man ju kunna tro att det här bloggen handlade om, det måste verka som om jag inte gör annat än springer i skogen...och då är det ändå det minsta jag gör !! :-)

Sist jag gick i skogen så hittade jag den här:

Alltså vadå ? Bara slänga en sån fin gungstol i skogen?? Och jag som alltid velat ha en sån gungstol blev ju överlycklig .

Inte för att jag vet hur ska skulle haft tid att slipa och måla och fixa till den..men nu behövde jag inte fundera på det för resten var alldeles jättetrasigt..

Synd, både på stolen, för skogen och den som slängt den ( för så gör man ju bara inte)

1 kommentar:

Sara och Mr T sa...

Så fin din blogg är, vi kanske ska ha en liten bloggträff du och jag så får du visa mig en massa. :)
Håller med dig, synd på stolen och för skogen. Den som kastade den skulle ha en spark i baken! ;)