Sidor

söndag 20 september 2009

ännu mera nya tyger , måste nog börja sy nu!!

I fredags följde jag som sagt med kompisen Anneli till Söderköping , där ligger mecka för alla som gillar tyger , Jofotex

Deras hemsida gör inte affären rättvisa , där finns massor av underbara tyger och personalen är jättetrevlig !

Jag köpte i allafall de här fina fleecetygerna som jag bara längtar efter att börja sy i !

Igår kväll tvättade jag tyger och idag har jag strukit dem så vi får se, något SKA jag sno ihop idag, kanske en liten snuttefilt. Bild kommer sen .

Hoppas att ni alla ( 3?) som läser den här bloggen har haft en riktigt trevlig helg!! Kram




Visst är de fina ? Jag vill behålla alla själv ! :-)

1 kommentar:

Naninana sa...

Är snuttefiltarna bara för små barn? För den med hjärtan skulle ju jag vilja ha ;)

KRAM och ha en fortsatt skön söndag! <3