Sidor

lördag 19 september 2009

beställning på ett spjälskydd



har jag fått av en kollega som ska bli mormor , men då jag inte hade några tyger att visa när jag var hem till henne , lägger jag upp några bilder här .

Självklart kan man få ett spjälskydd uppsytt i vilket tyg som helst ! Eller påslakan om man önskar det, eller både och :-)





Tygerna på de översta bilderna räcker till spjälskydd (eller påslakan) , det blå/vit randiga räcker både till spjälskydd och påslakan . De två nedersta bilderna räcker till påslakan , men jag kan nog få tag i mer av de tygerna.




I fredags följde jag med kompisen Annelie

till Söderköping och till bästa tygaffären , mer om detta kanske imorgon :-)





1 kommentar:

Sara och Mr T sa...

Åh så fina tyger... vad bra att vi är vänner för jag är urusel på att sy. ;)

Puss och kram