Sidor

torsdag 11 november 2010

Paket på väg till Falun

Och till Sandras gullunge .
Ja paketet går imorgon så tyvärr kommer det inte fram innan helgen , men nu är det i alla fall på väg.
Strax är det dags för nästa utlottning.
Kika runt lite i min blogg och kolla om det är något som skulle passa er egen gullunge för man vet aldrig vad som dyker upp i nästa utlottning ;-)
Själv väntar jag på att en superförkylning ska bryta ut , eller gå över ! vilket skulle vara att föredra ... för att inte ta detaljer så börjar det bli rätt tungt i huvudet nu och halsen , jisses vad ont.. men det är ju bara att bita ihop..
Sonen och sambon har varit hemma och sjuka hela veckan , så jag är ju inte förvånad.
Hur mår ni ? Bara bra hoppas jag ?

2 kommentarer:

Piri-Piri sa...

Samma läge här... väntar också på en ordentlig omgång tror jag:( Åker nog med E till vc imorn, han har haft hög feber varje kväll i en vecka nu.. Krya på dig

Sandra - mamma till Molly sa...

Wiiiiee, vi ser fram emot måndagen då paketet lär dyka upp :D /Sandra