Sidor

fredag 5 november 2010

Helg

I mitten på veckan kändes det som om helgen aldrig skulle komma , men vips så var det fredag och dessutom en sån där när man slutar tidigare . Me like !
Gullungen var hos farmor idag eftersom det ändå var så få barn på dagis och när jag hämtat skrutten åkte vi och helghandlade lite .
Trodde först att det skulle bli katastrofalt med folk , men det var ovanligt lugnt. Skrutten somnade på hemvägen och jag blev tvungen att väcka honom . det gick bara inte att bära honom , kassarna , och handväska... usch får så dåligt samvete men jag VET att hade jag burit honom hade han ändå vaknat i hissen...
Han sover nu så jag passar på att dricka kaffe och läsa mail och planera för nästa utlottning !! Den hoppas jag att ni kommer att gilla. Tygkorgarna är bara uppvärmning så håll utkik här. Nästa utlottning kommer efter att vinnarna på tygkorgen har presenterats !
Vad har ni för er i helgen då ??
Vi ska börja "rensa" i förrådet och på kontoret så att gullungen kan få ett eget rum och börja sova i nya sängen :-) Planerad inflyttning till jul .

1 kommentar:

Anette sa...

Jag och Niklas åker till Falun och hälsar på en kompis. David ska åka på kryssning och jag iddes inte tråka här hemma själv. Som straff så kommer vi inte hem förrän på måndag så han får längggta ordentligt. =)
Åh va kul att greja - kul när allt blir klart. Jag önskar också att jag blir klar nån gång med Niklas rum. Men han är ju så liten så jag är ursäktad ett tag till. Visst? =)