Sidor

måndag 28 december 2009

Juluppehåll har det visst varit här :-)

och det har det varit i systugan också . ..
Fick ett mail från Michelle som undrar vart jag säljer mina grejjer ?
Ja det kan man ju undra...men förutom det jag sålde på julmarknaden har jag haft visningar hemma , men det går självklart att skicka in ett mail med en beställning .
Jag ska uppdatera hemsidan så att det blir mer som en webshop , men har inte kommit dit än..
Hoppas Michelle och Thas hittar en dag som passar oss alla så bokar vi in en visning med fika hemma hos gullungen . Klart Thias ska ha fler dregglisar:-)
Nästa måndag börjar jag jobba heltid men håll utkik här i januari då det kommer nyheter och en ny fräsch uppdaterad prislista :-)
God jul och gott nytt år på er !

1 kommentar:

Michelle sa...

Hihih, kikar för fullt här inne! =) Ska bli så skoj med en privat visning! Kram