Sidor

onsdag 2 december 2009

Bilder från marknaden


Här kommer några bilder från vårt stånd på skyltsöndagen i Motala den 29/11


Många härliga grejjer till härliga gullungar hade vi till salu .


En liten gran där det var perfekt att hänga napphållare och dregglisar :-)

Kallt ! Vi var ordentligt frusna när vi kom hem .



Vädret visade sig inte från nån bra sida , fy sjutton vad kallt det var!!


Försäljningen gick inte så bra , men vi har ju en rätt liten målgrupp också , men nog hade vi hoppats på bättre resultat .

Men , vi är en erfarenhet rikare och får väl testa vid nåt mer tillfälle .-)

2 kommentarer:

Anni sa...

Kikar bara in för att berätta att jag är glad att du hittat till min blogg!

Vet hur det är med julmarknader, har stått på en del vid det här laget. Dags igen på lördag och då kommer jag säkert att sälja mer av mina ätbara varor än av mitt konsthantverk - som vanligt...

Sandra sa...

Hej! Hade jag inte varit i Thailand hade jag kommit och handlat!!! Jätte fina grejer! Kram Sandra