Sidor

söndag 11 oktober 2009

Vad tiden går fort

Min älskade storasyster har varit på besök sedan i onsdags. Gissa om gullungen fått massor med gos :-)
Vad har vi gjort ? Tja onsdag kväll gick ju snabbt , på torsdagen var jag och Gullungen till en annan gullunge "O" tillsamman med några fler från babysången. Åh vad fint de hade det hemma! Har ni också varit hos någon där ni känt att ni bara vill sno alla ideer för det är så fint ?

På fredagen var vi på stan , åt god lunch på Ströget och handlade födelsedagspresent åt gullungens pappa . På lördagen firade vi sambon, min mamma , hans föräldrar , hans faster och farbror bla var här och jag tror han blev nöjd med presenterna.

Idag har jag haft tvättstugan , 4 maskiner på förmiddagen sedan åkte vi en tur till Engelmöbler, Ulfåsa, och sedan en liten handling på ica maxi.
Just nu tvättar jag några maskiner med tyger så att jag kan börja sy!

Jag har inte sytt något på minst en , men däremot sålt en filt, en dregglis för pyttebebisar , en dregglis för lite större bebisar , en snuttefilt och en halsduk och fått en beställning på en spjälsängsförvaring, gardiner, kuddar och dregglis. Ser fram emot att sy detta till lila bebisen som ska födas i november.

Nu blir det lite slappa i soffan :- )

Kram

2 kommentarer:

Sara och Mr T sa...

Det låter som fulla och trevliga dagar. :)

Kram

Sara och Mr T sa...

alltså fulla av aktiviteter. :)