Sidor

onsdag 21 oktober 2009

Ett nytt påslakan


Hann jag med igår :) vissa dagar hinner man massor andra inget så är det. Är dessutom förkyld just nu så man får ju vara tacksam för den energi man har . Pga min förkylning var vi inte på gullungens babysång igår heller , förra veckan var det gullungen som var snorig. Dessvärre verkar respekten för övriga deltagare vara rätt låg då många går med sina barn för de är ju "bara" förkylda. Jag finner inte ord för hur irriterandes jag anser detta tänkesätt vara ! Gullungen älskar verkligen babysången men ska vi bli sjuka varje gång är det lika bra att sluta :( vi får se. Idag fick jag iallafall bekräftelse på bokat bord på julmarknaden så nu måste jag skynda på att bli frisk och sy järnet :) hur har eran dag varit ? Kram

2 kommentarer:

linéa sa...

men vad mycket fint du syr! Jag bara gapar när jag ser allt, du kommer göra succe på marknaden. Ha en fin helg.

Åsa sa...

Tack , vad gullig du är! Själv svimmade jag nästan när jag såg allt fint du gjort :-) Blir sugen på att investera i boken om Tilda ...