Sidor

måndag 20 juli 2009

Jag skulle ju visa


Nu råkar jag vara en person som är fruktansvärt dålig på att höra av mig, jag har varken ursäkt eller förklaring. Tack och lov har jag lyckats behålla några vänner som vet att jag är sån och att jag tänker på dem och älskar dem ändå .
Att det här kom upp nu beror mycket på ett samtal jag hade idag.
För många år sedan bodde jag på Mallorca, ja tänka sig! Där jobbade jag med en tjej som blev en utav mina bästa vänner.
Jag flyttade hem till sverige och har än idag inte varit tillbaka :( som ni förstår så tappade jag kontakten med min vän och numera hörs vi sporadiskt, även fast hon för några år sedan också flyttade hem till Sverige .
Nu är det i alla fall så att min vän åker till Gränna nästa helg och då stannar de till här och hälsar på! Annki te quiro :-*
ja och bilden på skogen tog jag en dag när jag var ute och gick och ville visa vilken fantastisk skog vi har runt hörnet.
Kommer längre fram: Bergs slussar med Stina, snickerskaka och gullungens namngivningsceremoni.
Kram kram

2 kommentarer:

Sara och Mr T sa...

Åh, vad trevligt att Annki kommer hit. :)
Tack för senast du goa vän, och självklart hör du ju också av dig när du har tid. Du har ju ändå en liten Simon att tänka på först. :)

Måste ses snart igen, även om det var precis nyss. Är det okej om jag lägger ut en bild på er från namngivningsceremoni?

Puss och kram

Naninana sa...

Tänker inte diskutera med det vad det gäller just det med att höra av sig ;)håller fullständigt med dig hehe

Tambien te quiero <3

Me alegro MUCHISIMO que nos volvemos a ver prooooontooooo!!!!!!!!
besos :D